دکتر کمال رضایی

 

در قرن اخیر برنامه یزی یکی از مهم ترین و بارزترین فعالیت هایی است که تمامی مدیران در شرکت ها باید به آن اهتمام ورزند و هر ساله هزینه بسیاری صرف میشود تا برنامه های آن ها برای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و اهداف استراتژیک نهایی شرکت برای توسعه، طراحی و سپس اجرا گردد.

اما با توجه به تحقیقات صورت گرفته در اکثر شرکت های داخلی و خارجی مشخص گردیده است که استخراج و اجرای برنامه های مشخص شده به صورت گسترده نسبت به برنامه های از پیش تعیین شده انحراف بسیار زیادی داشته که این موضوع هزینه های بسیار زیادی بر شرکت ها تحمیل می نماید و به همین علت باعث عقب ماندن از بازار رقابتی و به نتیجه نرسیدن تلاش های آنان برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود می گردد و در بلند مدت باعث زیان دهی و خارج شدن شرکت ها از بازار رقابتی میگردد. 

 

 

مباحث دوره :

  • بررسی دلایل عدم قطعیت در بازار ایران و بازار جهانی
  • چگونه بستر استقرار استراتژی های شرکت را فراهم کنیم؟
  • چه نوع استراتژی مناسب شرکت شماست؟
  • ژیروسکوپ استراتژیک و مؤلفه های آن
  • بسترهای استراتژیک (تمامیت، عاملیت، تعهد)
  • ارائه الگوی جامع استراتژیک برای شرکت شما و ارائه جزئیات مورد نظر
  • پیش بینی آینده کاری شرکت و تنظیم اهداف استراتژیک شرکت براساس آن
  • روی آوری به ژیروسکوپ استراتژیک به جای برنامه ریزی استراتژیک

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شرکت ,استراتژیک ,برنامه ,بازار ,اهداف ,ژیروسکوپ ,ژیروسکوپ استراتژیک ,بازار رقابتی ,بسیار زیادی ,اهداف استراتژیک
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زنان باردار آپشن های خودرو Ajenna آلبرتوی دنیای سوفی مجله پوست و زیبایی، لاغری